اسنشیال اویل

خرید اسنشیال اویل : روغن هایی ضروری برای کاربردهای مختلف !

خرید اسنشیال اویل

امروزه محصولات طبیعی از محبوبیت بسیاری برخوردار شده اند چرا که با استفاده از محصولات طبیعی می توان اثرگذاری بالایی را در مدت زمان نسبتا کمی مشاهده کرد. خرید اسنشیال اویل به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با نیازی که دارید در زمان کمی به نتیجه ایی خارق العاده دست پیدا کنید. در ادامه مطلب به خرید اسنشیال اویل برای کاربردهای مختلف می پردازیم.

اسنشیال اویل چیست؟

اسنشیال اویل ها در اصل عصاره های گیاهی هستند. آنها با بخار دادن یا فشار دادن قسمت های مختلف یک گیاه (گل ، پوست ، برگ یا میوه) برای جذب ترکیبات تولید کننده ساخته می شوند. برای تولید یک لیتر از اسانسهای مورد نظر ، چند کیلوگرم از یک گیاه نیاز خواهد بود. این روغن های معطر علاوه بر ایجاد رایحه ، عملکردهای دیگری را در گیاهان انجام می دهند که می تواند برای انسان هم فواید بیشماری داشته باشد.

آروماتراپی چیست؟

به طور کلی می توان گفت که آروماتراپی عبارت است از استفاده از اسانس ها برای مزایای درمانی. آروماتراپی قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی استنشاق می شود ، مولکولهای بو در روغنهای اساسی از اعصاب بویایی مستقیماً به مغز منتقل می شوند و به ویژه بر آمیگدال ، مرکز احساسی مغز تأثیر می گذارند.

اسنشیال اویل ها نیز می توانند جذب پوست شوند. یک ماساژور ممکن است یک یا دو قطره وینترگرین را به روغن اضافه کند تا به شل شدن ماهیچه های سفت در حین ماساژ کمک کند. خرید اسنشیال اویل به شما در درمان دردهای عضلانی کمک خواهد کرد و می توانید با رایحه خوش این روغن ها از دردهای عضلانی رهایی پیدا کنید.

کاربردها و فواید خرید اسنشیال اویل

اگرچه مردم ادعا می کنند که اسنشیال اویل ها داروهای طبیعی برای تعدادی از بیماری ها هستند ، اما تحقیقات کافی برای تعیین اثربخشی آنها در سلامت انسان انجام نشده است اما نتایج مطالعات آزمایشگاهی امیدوار کننده به نظر می رسند به طوری که جانز هاپکینز دریافت که برخی اسنشیال اویل ها می توانند نوعی باکتری لایم را بهتر از آنتی بیوتیک ها از بین ببرند اما نتایج در آزمایشات بالینی می تواند متفاوت باشد.

برخی از مطالعات نشان می دهد که استفاده از اسنشیال اویل ها فواید مختلفی به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اضطراب
  • افسردگی
  • حالت تهوع
  • بیخوابی
  • اشتهای کم
  • دهان خشک

چگونه می توان از اسنشیال اویل ها به طور ایمن استفاده کرد؟

کیفیت اسنشیال اویل ها موجود در بازار بسیار متفاوت می باشد ، از اسانسهای خالص گرفته تا روغنهای رقیق شده با مواد ارزان قیمت همگی در بازار وجود دارند بنابراین خرید اسنشیال اویل از منبعی معتبر کار سختی به نظر می رسد !

جان هاپکینز همچنین توصیه می کند که از پخش کننده های اسانس ، لوازم خانگی کوچک که بخار معطر ایجاد می کنند ، استفاده نکنید. انتشار در یک منطقه می تواند افراد را به طور متفاوتی تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال ، نعناع اغلب برای سردرد توصیه می شود. اما اگر از آن در کودکی کمتر از 30 ماه استفاده کنید ، می تواند تأثیر منفی بر کودک داشته باشد. علاوه بر این ، کسی که ضربان قلب سریع دارد می تواند به نعناع هندی واکنش منفی نشان دهد.

ایمن ترین روش های استفاده از اسنشیال اویل ها

  • لوازم جانبی آروماتراپی: گردنبند ، دستبند و جاکلیدی ساخته شده از مواد جاذب که می توان روغنهای ضروری و یا همان اسنشیال اویل ها را با آنها آغشته کرد و در طول روز بو کشید.
  • روغن بدن: مخلوطی از روغن های ضروری با روغن حامل مانند زیتون ، جوجوبا یا روغن نارگیل که می تواند روی پوست ماساژ داده شود. از آنجا که اسانس ها غلیظ هستند ، می توانند باعث تحریک پوست شوند به همین دلیل از استفاده کامل آنها بر روی پوست خودداری کنید.
  • چوب عطر: چوب های عطر قابل حمل نیز به عنوان استنشاق کننده اسانس نامیده می شوند ، دارای یک فتیله جاذب هستند که اسانس را جذب می کند.

انواع محبوب اسنشیال اویل ها

بیش از 90 نوع برای خرید اسنشیال اویل وجود دارد که هر کدام بوی خاص خود را دارند و مزایای بالقوه ای برای سلامتی دارند.

در ادامه لیستی از 10 اسانس محبوب و ادعاهای بهداشتی مرتبط با آنها آورده شده است:

  • نعناع: برای افزایش انرژی و کمک به هضم غذا استفاده می شود
  • اسطوخودوس: برای رفع استرس استفاده می شود
  • چوب صندل: برای آرامش اعصاب و کمک به تمرکز استفاده می شود
  • ترنج: برای کاهش استرس و بهبود شرایط پوستی مانند اگزما استفاده می شود
  • رز: برای بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب استفاده می شود
  • بابونه: برای بهبود خلق و خو و آرامش استفاده می شود
  • یلانگ یلانگ: برای درمان سردرد ، حالت تهوع و بیماری های پوستی استفاده می شود
  • درخت چای: برای مبارزه با عفونت ها و تقویت ایمنی استفاده می شود
  • یاس: برای کمک به افسردگی ، زایمان و میل جنسی استفاده می شود
  • لیمو: برای کمک به هضم ، خلق و خو ، سردرد و موارد دیگر استفاده می شود
خرید اسنشیال اویل

فواید خرید اسنشیال اویل ها برای سلامتی

علیرغم استفاده گسترده از اسنشیال اویل ها ، اطلاعات کمی در مورد توانایی این روغن ها برای درمان برخی بیماری ها وجود دارد. در ادامه نگاهی به شواهد مربوط به برخی از مشکلات سلامتی رایج که از روغنهای اساسی و رایحه درمانی برای درمان استفاده می شود خواهیم انداخت.

استرس و اضطراب

برآورد شده است که 43 درصد از افرادی که استرس و اضطراب دارند با استفاده از اسنشیال اویل کمک به تسکین علائم خود می کنند. در مورد رایحه درمانی ، مطالعات اولیه کاملاً مثبت بوده است. بسیاری نشان داده اند که بوی برخی اسانس ها می تواند در کنار درمان سنتی برای درمان اضطراب و استرس عمل کند. جالب است که استفاده از اسنشیال اویل ها در هنگام ماساژ ممکن است به کاهش استرس کمک کند ، اگرچه ممکن است اثرات آن فقط در زمان انجام ماساژ باقی بماند.

خرید اسنشیال اویل برای کاهش سردرد و میگرن

در دهه 90 ، دو مطالعه کوچک نشان داد که مالیدن روغن نعناع و اتانول به پیشانی و شقیقه شرکت کنندگان باعث تسکین سردرد می شود. مطالعات اخیر همچنین کاهش سردرد را پس از استفاده از روغن نعناع و اسطوخودوس بر روی پوست تایید کرده اند. علاوه بر این ، پیشنهاد شده است که استفاده از مخلوط روغن بابونه و کنجد ممکن است سردرد و میگرن را درمان کند.

خواب و بی خوابی

بوی روغن اسطوخودوس باعث بهبود کیفیت خواب زنان پس از زایمان و همچنین بیماران مبتلا به بیماری های قلبی می شود. در یک مرور 15 مطالعه در مورد روغنهای اساسی و یا اسنشیال اویل ها و خواب مورد بررسی قرار گرفت. اکثر مطالعات نشان می دهند که بوییدن روغن ها عمدتا روغن اسطوخودوس تأثیرات مثبتی بر عادات خواب دارد.

خرید اسنشیال اویل و کاهش التهاب

پیشنهاد شده است که اسنشیال اویل ها ممکن است به مبارزه با شرایط التهابی کمک کنند. برخی از مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که آنها دارای اثرات ضد التهابی هستند. یک مطالعه روی موش نشان داد که خوردن ترکیبی از اسانس آویشن و پونه کوهی به بهبود کولیت کمک می کند. با این حال ، تعداد کمی از مطالعات انسانی تأثیر این روغن ها را بر بیماری های التهابی بررسی کرده اند. بنابراین ، اثربخشی و ایمنی آنها ناشناخته است.

آنتی بیوتیک و ضد میکروب بودن

افزایش باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک باعث افزایش علاقه به جستجوی سایر ترکیباتی شده است که می توانند با عفونت های باکتریایی مبارزه کنند. مطالعات آزمایشگاهی بر روی اسنشیال اویل مانند نعناع و روغن درخت چای به طور گسترده ای برای اثرات ضد میکروبی بررسی شده اند و نتایج مثبتی مشاهده شده است. با این حال ، اگرچه این نتایج آزمایش جالب به نظر می رسند ، اما لزوماً منعکس کننده تأثیرات این روغن ها در بدن شما نیست. آنها ثابت نمی کنند که یک اسانس خاص می تواند عفونت های باکتریایی را در انسان درمان کند.

خرید اسنشیال اویل برای تغییر زندگی خود

بسیاری از محصولاتی که ما در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم مملو از مواد شیمیایی مصنوعی هستند.محصولات غیرطبیعی می توانند ما را تحت فشار قرار دهند و حتی بر طرز فکر ، احساس و زندگی ما تأثیر منفی بگذارند.

اسنشیال اویل های خالص جایگزین محصولات مصنوعی و شیمیایی هستند. در واقع می توان گفت که اسنشیال اویل ها فراتر از محصولات طبیعی هستند. هر کدام با ترکیب شیمیایی منحصر به فرد ، ده ها فایده دارند. فواید اسنشیال اویل ها با شیمی گیاهان تعیین می شود. اگر این مواد شیمیایی طبیعی به درستی استخراج شوند ، می توانند برای کمک به شما در زندگی روزمره مورد استفاده قرار گیرند.

آیا اسنشیال اویل ها واقعا تاثیرگذار هستند ؟

برخی از اسنشیال اویل ها تسکین دهنده ، تقویت کننده هستند ، در حالی که برخی دیگر روغن ها انرژی بخش ، گرم کننده و تجدید کننده هستند – اما همه اسانس ها طبیعی هستند. تنوع روغنهای اساسی به شما امکان می دهد نگرانی های خاص خود را به طور طبیعی و موثربرطرف کنی.

با وجود اسانس های فراوان موجود ، می توانید آنها را بر اساس خواسته ها و نیازهای خاص خود تنظیم کنید تا اینکه مجبور شوید به راه حل عمومی بسنده کنید. این موضوع باعث می شود که اسنشیال اویل ها برای کسانی که به دنبال بهترین راه حل های طبیعی در عصر مدرن هستند ، انتخابی محبوب باشد. خرید اسنشیال اویل باعث می شود که بدون نیاز به خرید چند محصول ، از روغن های ضروری برای کارهای مختلف استفاده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *