مطالب دیگر

اطلاعات و خرید جویس ویپ

به هنگام کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ، چه مواردی را بررسی کنیم؟

زمانی که شروع به استفاده از ویپ می کنید، احتمالا با طیف گسترده ای از تجهیزات آن روبه رو خواهید شد. این تجهیزات شامل غلاف ها، کارتریج ها و بطری های رنگارنگ پر از مایع الکترونیکی طعم دار یا جویس ویپ می شوند. جویس ویپ در سیگارهای الکترونیکی و دکل های ویپ، گرم شده و بخاری ایجاد می کند که کاربران آن را استنشاق می کنند. با توجه به این واقعیت که پیامدهای کمتری برای سلامتی دارد، کاملا ایمن تر از سیگار کشیدن سنتی است. علاوه بر این، جویس ها دارای ویسکوزیته ها، طعم ها و طیف وسیعی از قدرت نیکوتین هستند. یکی از چیزهایی که ویپرها باید بدانند، اطلاعات و خرید جویس ویپ می باشد. اگر شما هم تازه با این دستگاه آشنا شده و می خواهید به راحتی حرفه ای شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

جویس ویپ چیست و از چه عناصری تشکیل شده است؟

جویس ویپ و عناصر تشکیل دهنده

جویس ویپ که با نام مایع الکترونیکی نیز شناخته می شود، مایعی است که در مخزن سیگار الکترونیکی یا ویپ قرار می گیرد. این مایع مسئولیت تولید بخار را بر عهده دارد. جویس در واقع همان بخاری است که در فرآیند ویپینگ، استنشاق و بازدم می کنید. هنگامی که مایع گرم می شود، بسته به ترکیب آن، ماهیت آن تغییر می کند. به عنوان مثال، می دانیم که وقتی آب تا دمای بالا گرم شود، تبخیر می گردد. در نتیجه از مایع به بخار تبدیل می شود.

جویس ویپ به روشی مشابه عمل می کند. بسته به اطلاعات و خرید جویس ویپ و ترجیحات دمایی شما، جویس ویپ در دمایی بین 90 تا 200 درجه سانتی گراد تبخیر می شود. در نتیجه شما آن را استنشاق کرده و عطر و طعم آن را حس می کنید. جویس ویپ مخلوطی از مواد زیر و طعم دهنده ها است.

 

  • نیکوتین، عامل شباهت ویپ با سیگار

طبق تصور بسیاری از مردم، نیکوتین موجود در جویس و تنباکو خطرناک ترین ماده شیمیایی است، اما این کاملا درست نیست. البته نیکوتین بسیار اعتیاد آور می باشد. در واقع عیب اصلی آن، عادت کردن مغز به میزان نیکوتین مصرفی است. در صورت عدم دریافت نیکوتین معمول، ولع شدیدی در شما ایجاد می شود. این ولع زیاد طول نمی کشد (20 ثانیه یا کمتر) اما هر ثانیه می تواند عذاب آور باشد. قبل از کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ، حتما به این مورد توجه نمایید. هنگام مصرف نیکوتین موجود در تنباکو یا جویس، مغز شما یک ماده شیمیایی به نام دوپامین آزاد می کند. آزاد شدن دوپامین، به مغز می آموزد که همان رفتار را بارها و بارها تکرار کند. با افزایش مصرف نیکوتین، مغز شما بیشتر معتاد آن می شود.

با ترک سیگار یا استفاده از جویس بدون نیکوتین، مغزتان از عادت خود خارج شده و در نتیجه نیاز به نیکوتین را فریاد می زند. این رفتار، ترک سیگار را سخت خواهد کرد. البته می توانید با کاهش تدریجی نیکوتین جویس، این مشکل را حل کنید. حضور نیکوتین در جویس الزامی نیست. اگر می خواهید تنها گاهی از ویپینگ لذت ببرید، به کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ های بدون نیکوتین بپردازید. البته اگر ویپ را به عنوان گزینه ای برای ترک سیگار انتخاب کرده اید، جویس هایی با درصد نیکوتین پایین بخرید. در زیر درصدهای مختلف نیکوتین و کاربرد هر یک را نوشته ایم.

  • 0.3%، برای سیگاری های خیلی سبک
    • 0.6%، برای سیگاری هایی که روزانه 10 سیگار با قدرت سبک مصرف می کنند.
    • 1.2%،  ایده آل برای افرادی که بین 10 تا 15 سیگار استاندارد در روز می کشند.
    • 1.8%، بهترین میزان برای افرادی که بیش از 20 سیگار در روز مصرف می نمایند.

 

  • پروپیلن گلیکول یا PG

 پروپیلن گلیکول یک ترکیب آلی با فرمول شیمیایی CH3CHCH2OH است. این ماده بی رنگ و بی بو، ویسکوزیته پایینی دارد، به این معنی که یک مایع رقیق می باشد. در واقع ماهیتی خلاف VG که مایع غلیظ تری است، دارد. این ماده نه تنها در جویس ویپ، بلکه در حلال ها و مرطوب کننده ها به کار می رود. با کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ، از مزایای زیر بهره مند می شوید.

  • کارکرد راحت تر به هنگام پر کردن مجدد دستگاه اتومایزر، کارتومایزر یا شفاف ساز، به علت رقیق بودن
    • تجمع ضایعات کمتر روی کویل
    • جذب سریع تر گرما و در نتیجه ویپینگ سریع تر پس از روشن و آماده شدن
    • دارای بخار گرمتر به علت زمان کم گرم شدن
    • بی مزه و بی بو بودن و عدم تداخل با طعم جویس الکترونیکی
    • دارای خطر بسیار کم برای واکنش آلرژیک و بخار متراکم کمتر و همچنین تولید ابرهای کوچک تر
  • گلیسیرین گیاهی یا VG

گلیسیرین گیاهی یک مایع کاملا طبیعی بوده که از روغن گیاهی استخراج می شود. فرمول شیمیایی آن C3H8O3 می باشد. مانند PG، مایعی شفاف و بی بو، با رنگی ساده است. البته در برخی موارد، کمی طعم شیرین می دهد. شما به راحتی می توانید آن را از PG جدا کنید، زیرا مایع غلیظ تر و چسبناک تری می باشد. قبل از کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ VG، مزایا و معایب زیر را بررسی کنید.

  • تولید ابرهای بزرگ تر، به دلیل غلظت بالاتر
  • راحت برای گلو و ایجاد ضربه گلو کمتر
  • حاوی طعم و شیرینی خاص

عیب اصلی VG، ضایعات آن هستند که روی کویل جمع می گردند. همچنین قبل از اینکه بتوانید ویپینگ را شروع کنید، برای رسیدن به دمای مطلوب به قدرت بیشتری نیاز دارد.

PG و VG، ترکیبات مهم جویس

چگونه باید نسبت مناسب PG و VG در جویس خود را انتخاب کنیم؟

در کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ، اگر ضربه محکم به گلو را ترجیح می دهید، یک مایع الکترونیکی با نسبت بالای PG انتخاب کنید. اگر می خواهید بخاری فوق العاده صاف داشته و ابرهای عظیم را بازدم نمایید، باید نسبت VG بالاتری برگزینید. ترکیب هر دو ماده، جویسی را تشکیل می دهد که بین شدت طعم، ضربه گلو و تراکم بخار تعادل داشته باشد.

جویس چند نوع طعم داشته و کدام یک مناسب شما است؟

  • طعم میوه ای، محبوب همه

جویس های میوه ای احتمالا از نظر آمار اطلاعات و خرید جویس ویپ، محبوب ترین نوع طعم هستند. شما می توانید به معنای واقعی کلمه هر نوع طعم میوه ای را که بخواهید، در انواع تک یا مخلوط، استشمام کنید. به علاوه، طعم میوه های یکسان، در هر برند کاملا متفاوت است. جویس های میوه ای عموما کاملا شیرین هستند و طعمی قوی و خوش دارند. بهترین طعم ها در این نوع جویس عبارتند از: انگور، توت فرنگی، زغال اخته و سیب.

طعم های میوه ای، دلنشین و شیرین

  • طعم تنباکو، مناسب ترک سیگار

اطلاعات و خرید جویس ویپ با این طعم، اولین گزینه برای کسانی است که سیگار را ترک کرده اند. هر چند که ما طعم های دیگری را توصیه می کنیم، اما برخی به علت عادت، این طعم را ترجیح می دهند. علاوه بر تنباکوی معمولی، طعم های دیگری از آن نیز وجود دارند که عبارتند از: تنباکوی شیرین، تنباکوی سیگاری، تنباکوی ادویه دار و تنباکوی منتول. بخار تولید شده این جویس ها، مانند سیگارهای معمولی، رایحه ای ماندگار روی لباس و مبلمان شما باقی نمی گذارد. به علاوه جویس های تنباکو بو و طعم بسیار تمیزتری تولید می کنند. دلیل آن هم، عدم نیاز به سوزاندن تنباکو یا هزاران ماده شیمیایی مضر موجود در سیگارهای معمولی می باشد.

  • طعم دسر، برای افرادی که ترس از کالری آن دارند

اگر ترس از کالری بسیار دسرها، شما را از خوردن هر روزه آنها منع می کند، این جویس ها جایگزین مناسبی به شمار می روند. ضمن اینکه هزینه کمتری هم دارند. برخی از محبوب ترین طعم های دسر طبق آمار اطلاعات و خرید جویس ویپ، عبارتند از: پای سیب، ساندویچ بستنی، نان دارچینی، اسلاشی، کیک و شربت.

  • طعم آب نبات، مناسب شیرین پسندها

شما می توانید هر نوع طعم شیرینی و شکلاتی را که فکرش را بکنید، بچشید. در هنگام بررسی اطلاعات و خرید جویس ویپ آبنبات، با ترکیبات جدید جالبی هم مواجه خواهید شد. یک مزیت بزرگ این طعم، چشیدن مزه انواع آبنبات ها، بدون دریافت مقدار زیادی کالری است. ثانیا، هیچگونه مواد قندی هم مصرف نکرده اید. در نتیجه نیازی نیست نگران وضعیت دندان ها و سلامت خود باشید.

 

آیا خرید آنلاین جویس ویپ بهتر از خرید حضوری آن است؟

قطعا بله. در خرید آنلاین، شما با طیف وسیعی از طعم ها و برندها مواجه می شوید. از این رو می توانید بدون نگرانی درباره صرف وقت یا معذب بودن برای پرسش، به بررسی تک تک آنها بپردازید. همچنین فروشگاه های آنلاین قیمت پایین تری ارائه می دهند. از طرفی می توانید از راهنمایی های سایت برای کسب اطلاعات و خرید جویس ویپ استفاده کنید. در آیدا نچرالز، ما با افتخار بهترین جویس ها و طعم دهنده های آنها را از بهترین مارک ها عرضه می داریم. هر چند که برند های زیادی در این حوزه هستند، اما ما فقط با برندهای معتبر همکاری می کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *