سالت جویس

خرید سالت جویس

آیا خرید سالت جویس برای ویپرها الزامی است؟ این مایع چه مزایایی دارد؟

سالت جویس نوعی نیکوتین بوده که از دیرباز شناخته شده است، اما تنها در سال 2015 توجه ویپرها را به خود جلب کرد. این ماده را نمک نیکوتین، تک پروتونه یا نیکوتین پایه نمکی نیز می نامند. همه اصطلاحات معادل هستند، اما نام «نمک» یا «سالت» بیشتر در جامعه رواج دارد. نمک نیکوتین یک ماده مصنوعی است که از نظر اسیدیته (pH) با بدن انسان متعادل می باشد. با افزودن اسیدهای مختلف به نیکوتین بخارپز معمولی، نیکوتین آزاد ایجاد می شود. در نتیجه یک عنصر تمیزتر بدست می آید که به مایعات در پایه خود قابلیت هضم بهتر و ضربه گلو کمتری می دهد. در سیگارهای مدرن، نیکوتین تقریبا به همان شکل بوده و تفاوت فقط در منشاء طبیعی (تنباکو) و مصنوعی (نیکوتین نمک) است. با خرید سالت جویس، می توانید حس سیگار آنالوگ را در سیگار الکتریکی تجربه کنید.

مایعات الکترونیکی یا جویس های مبتنی بر نمک نیکوتین دارای پارامتر شبیه سازی «سیگار کشیدن» بهتری هستند. بدین معنا که اشباع و ارضای حس نیاز به نیکوتین، بسیار سریعتر احساس می شود. همچنین نیکوتین نمک نسبت به نیکوتین معمولی در بدن ماندگاری بیشتری دارد. هنگام استفاده از سیستم های پاد، به کمک سالت جویس می توانید با تولید مقدار کم بخار، به راحت ویپینگ کنید.

 

خرید نمک نیکوتین یا سالت جویس چه تاثیری بر ویپینگ ما دارد؟

با خرید سالت جویس، می توانید تاثیر آن را بر هر یک از بخش های زیر حس کنید.

تاثیر بر طعم

نمک نیکوتین به طور متفاوتی با طعم دهنده ها ترکیب می شود. بدین منظور غلظت زیادی از طعم دهنده برای تهیه مایع، مورد نیاز است. تهیه مایع نیکوتین دار نیازمند بررسی و محاسبه نسبت مواد تشکیل دهنده می باشد. بر این اساس، مایعات الکترونیکی موجود در نیکوتین نمک ممکن است به اندازه مایعات معمولی روشن و اشباع نباشند. البته این امر چندان مهم نیست، زیرا هدف از این نوع نیکوتین، اشباع سریع و نامحسوس می باشد، نه آشکار کردن ظرافت های طعم. به گفته ویپرها، در مخازن معمولی، سالت جویس ها نسبت به نمونه های سنتی نیکوتین، از طعم دهی پایین تری برخوردار هستند. با این حال به دلیل خلوص خود نیکوتین، هیچ طعم بدی هم ظاهر نمی شود. با افزایش غلظت مایع، می توانید طعم نمک ها را به خوبی حس کنید.

 

تاثیر روی اواپراتور

اگر قصد خرید سالت جویس را دارید، باید بدانید که سالت جویس بخارساز را سریع تر آلوده می کند. هنگام گرم شدن این نوع جویس ها، نمک های نیکوتین روی سیم پیچ رسوب می کنند. البته به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، مایع شور مدت بیشتری ذخیره می گردد.

نمک نیکوتین، مناسب برای ترک اعتیاد

تاثیر بر بدن و اعتیاد

افراد غیر سیگاری سریعتر به نمک نیکوتین معتاد می شوند. به دلیل جذب سریع بدن، نیکوتین نمک تقریبا مانند تنباکو در خون جذب شده و دوز دوپامین بیشتر خواهد بود. بر این اساس، همانند سیگار، می توان به سرعت به آن معتاد شد. نیکوتین معمولی دیرتر اعتیاد آور می شود، زیرا فرارتر بوده، کندتر جذب شده و کمی سریعتر از بدن خارج می گردد. برای کسانی که سیگار می کشند یا مایعات نیکوتین را ویپ می کنند، خرید سالت جویس هیچ نقشی در اعتیاد ندارد. البته نمک ها تنها چند سال پیش وارد ویپینگ شدند و هیچ مطالعه جدی در مورد اثر استفاده طولانی مدت آنها وجود ندارد.

در هنگام خرید و مصرف سالت نیکوتین، چگونه دوز مناسب را انتخاب کنیم؟

دوز نمک نیکوتین در مایع کاملا به هدف شما بستگی دارد. اگر نیاز به رفع فوری ولع نیکوتین خود، در جاده یا در روند ترک تنباکو دارید، باید غلظت بالایی از نمک را انتخاب نمایید. این میزان می تواند از 20 تا 50 میلی گرم در میلی لیتر باشد. در انتخاب دوز و غلظت باید به توان دستگاه نیز توجه داشته باشید. برخی دستگاه های قدرتمند، می توانند حتی غلظت 100 میلی گرم در میلی لیتر را در یک پک، بخار کنند. میزان دوز و غلظت سالت جویس را علاوه بر میلی گرم در میلی لیتر، با درصد نیز نشان می دهند. در این صورت باید درصد تعیین شده را نسبت به کل مایع در نظر بگیرید. هنگام انتخاب محتوای مایع جهت خرید سالت جویس، می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • اگر از مایع در سیستم های پاد برای شکستن سریع دود استفاده می کنید، باید قدرت معمول خود را در 4 ضرب نمایید. در صورتی که چنین مقداری را در بازار نیافتید، عددی نهایی را به سمت پایین رند کنید.
  • در صورتی که مایع به طور ثابت روی یک مخزن با مقاومت کم استفاده می شود، باید همان قدرت نیکوتین معمولی را مصرف کنید.
  • اگر مصرف تنباکو را به نمک نیکوتین تغییر داده اید، دوز آن باید با مقدار مونوکسید کربن، نیکوتین و قطران موجود روی بسته محاسبه شود. مثلا، روی یک بسته مایع نشان داده شده که حاوی 4 میلی گرم قطران، 0.4 میلی گرم نیکوتین و 3 میلی گرم مونوکسید کربن است. بر این اساس، قدرت چنین مایعی از نظر مقادیر بخار، 7 میلی گرم در میلی لیتر (4 + 0.4 + 3 = 7.4) خواهد بود. پس از پی بردن به قدرت آن، بسته به نوع دستگاهی که انتخاب شده، باید از دو نکته قبلی استفاده کنید.

 

سالت جویس دارای چه مزایا و معایبی می باشد؟

سالت جویس علاوه بر جذب سریع توسط بدن و رفع ولع نیکوتین با چند پک، مزایای دیگری نیز دارد. از آنجایی که نیکوتین نمک برای سیستم های پاد ساخته شده است، با خرید سالت جویس از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • این سالت ها برای دستگاه هایی با توان کم نیز مناسب هستند. در واقع برای افرادی که از دستگاه های ارزان تر استفاده می کنند، سالت جویس انتخاب مناسبی است.
    • مصرف کم مایع و عدم نیاز به مخزن بزرگ
    • جذب بهتر توسط بدن و کاهش عوارض جانبی بالقوه
    • نداشتن دودهای بزرگ و عدم آزار اطرافیان
    • میزان جذب مشابه با سیگار تنباکو و مناسب برای ترک سیگار
    • بدون مزه خاص
    • تروتیت ضعیف و بدون گلودرد
    • تنوع طعم بالا و دارای طعم های دسر، میوه و غیره.

معایب سالت جویس:

خرید سالت جویس، عاری از معایب نیست. معایب آن عبارتند از:

  • اوج گرفتن در حالت بدون توقف نامطلوب بوده و احتمال اوردوز وجود دارد.
    • تشکیل رسوب در سیم پیچ دستگاه ممکن است. از این رو تولیدکنندگان استفاده از مایعات الکترونیکی با نمک های نیکوتین را در سیستم های پاد توصیه می کنند.
    • تروتیت و ضربه به گلو ضعیف باب میل هر کسی نبوده و احتمال مصرف بیش از حد افزایش می یابد.
    • مصرف بیش از حد و مکرر آن در روزهای اولیه، منجر به علائم ناخوشایندی می شود.
    • علائم ناخوشایند هنگام استفاده از مایعات قوی. غلظت بالای نمک در مایع منجر به افزایش فشار خون، سرگیجه و سردرد، تنگی نفس، حالت تهوع و استفراغ (در موارد بسیار نادر) می گردد.

نمک نیکوتین، دارای ضربه به گلوی ضعیف

در نهایت، آیا خرید سالت جویس انتخاب مناسبی است؟

سالت جویس عاری از عیب نیست اما از طرفی مزایای خاص خود را نیز دارد. با این حال، تصمیم نهایی برای خرید آن کاملا به سلیقه و نیاز شما وابسته است. توجه به هدف مورد نظر از ویپینگ، امری مهم و الزامی در هنگام خرید جویس ها می باشد. اگر بدنبال ترک سیگار هستید، سالت جویس گزینه مناسبی برای شما است. می توانید خودتان نمک نیکوتین را به صورت جداگانه هم تهیه کنید. در صورتی که قصد خرید سالت جویس با بالاترین کیفیت را دارید، به سایت ما مراجعه فرمایید. فروشگاه آیدا نچرالز عرضه کننده بهترین محصولات مخصوص ویپ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *