آموزش ساخت, اسنشیال اویل

بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان

تابستان بدون شک فصلی با بیشترین سرگرمی است. ساعات بیشتری از نور روز وجود دارد ، هوا گرمتر است و بیشتر در خارج از منزل هستیم. تمام این موارد می تواند بر بدن ، پوست و حتی روحیه ما تاثیر بگذارد. استفاده از اسنشیال اویل ها در کرم ،شامپو کره های بدن و…در تابستان میتواند حس زندگی را در شما بیشتر کرده و سبب کمتر شدن احساس گرما در شما شود.روزانه از این اسنشیال اویل ها استفاده کنید و آن را به بهترین تابستان عمرتان تبدیل کنید! در ادامه به بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان می پردازیم.

بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان

در اینجا بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان را نام میبریم:

1-اسنشیال اویل نعناع فلفلی

نعنا فلفلی یک روغن عالی است که باید روزهای گرم در دسترس داشته باشید. از آنجایی که نعنا فلفلی حاوی مقادیر زیادی منتول است ، می تواند بر روی بدن اثر خنک کنندگی داشته باشد. نعنا فلفلی را با مقداری آب مقطر (یا فندق جادوگر) ترکیب کرده و در کیف ساحل خود بیندازید. در صورت نیاز به خنک شدن ، آن را روی گردن ، سینه یا تنه خود اسپری کنید.

همچنین نعناع فلفلی اثر محرک دارد. مقداری نعناع فلفلی را استشمام کنید که به کمی فشار اضافی برای ایجاد یک روز تابستانی پرتحرک نیاز دارید.چراکه نعناع فلفلی با تاثیر بر مغز سبب تمرکز و القای حس شادابی میشود.

 یک اسکراب خانگی نعناع فلفلی ، برای پا و انگشتان پا آماده کنید که می تواند سبب از بین رفتن خشکی در این نواحی شود بنابراین تابستان امسال می توانید زمان بیشتری را در فضای باز و زمان کمتری را در سالن های ناخن سپری کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد این اسنشیال اویل کلیک کنید.

2-بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان: اسنشیال اویل لیمو

بهترین راه برای غلبه بر گرما نوشیدنی سرد است. با مقداری لیموناد خواص اسطوخودوس یا یک لیوان شزبت لیمو خنک شوید.

اما اسنشیال اویل لیمو روغن مناسبی برای پخش در روزهای بسیار گرمی است که حس بیرون رفتن ندارید. لیمو ، اسطوخودوس ، و سرو را برای یک ترکیب پخش کننده عطر تابستان است.

 برای روشن شدن پوست  مقداری اسنشیال اویل  لیمو به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید. اسنشیال اویل لیمو همچنین در از بین بردن لکه ها باقی مانده پس تفریح تابستانی بسیار عالی است.

روغن مرکبات مانند لیمو می تواند باعث حساسیت به نور شود بنابراین 12تا 18  ساعت پس از استفاده از تابش مستقیم نور خورشید یا اشعه ماورا بنفش خودداری کنید.

پاکسازی هوای خانه

با یک اسپری طبیعی در فضای باز سبب تصفیه و پاکسازی محیط شوید. برای این کار میتوانید از اسنشیال اویل هایی شامل سیترونلا ، درخت چای ، علف لیمو، رزماری ، لوندین(متفاوت از لوندر است.چند قطره از آنها را در آب مقطر ریخته و  یک اسپری مناسب درست کنید یا در اولین نشانه های تحریک مستقیم آن را به پوست اضافه کنید.

پاکسازی محیط  برای از بین بردن بوی بد و تازه سازی هوا عالی است. همچنین این کار مناسب آن دسته از مایوها و حوله های مرطوب است که فراموش نکرده اید در نور آفتاب آویزان کنید.

تقریباً به هر چیزی که نیاز به طراوت دارد استفاده کنید… چند قطره بر روی یک پنبه قرار دهید و آن را برای سفرهای طولانی و تابستانی جاده ای در داشبورد اتومبیل خود قرار دهید.توجه داشته باشید که از شیشه های تیره برای نگهداری اسنشیال اویل ها استفاده کنید.

3-بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان: اسنشیال اویل اسطوخودوس

استفاده از ضد آفتاب با گذشت زمان از بین می رود. به راحتی می توانید استفاده مجدد ضد آفتاب ها را فراموش کنید. پوست تمیز خود را با اسپری این اسنشیال اویل خنک کننده بعد آفتاب آرام کنید. برای ماندگاری بیشتر آن را در یخچال نگه دارید.

بنابراین شما میتوانید از این اسنشیال اویل برای آفتاب سوختگی و به عنوان ضد آفتاب استفاده کنید برای این منظور حتما آنرا با روغن های حامل مناسب رقیق(غلظت 2 تا 3 درصد) و یا چند قطره از آنها را در آب مقطر ریخته و اسپری کنید.مسلما ماندگاری و تاثیر به روش دوم کمتر است.

اسطوخودوس رایحه ای آرامبخش دارد که برای رفع خستگی پس از یک روز طولانی فوق العاده است. همچنین این اسنشیال اویل سبب به خواب رفتن بهتر در یک عصر تابستانی میشود.

شما همچنین می توانید اسطوخودوس را با روغن حامل به پوست بمالید برای تسکین هرگونه تحریکات طولانی مدت از آن استفاده کنید .

برای اطلاعات بیشتر درباره اسنشیال اویل اسطخدوس کلیک کنید.

4-اسنشیال اویل درخت چای

یکی از بهترین قسمت ها در مورد تابستان ، تمام آن ساعت هایی است که در استخر یا اقیانوس شنا می کنید. کلر و آب شور با موهای شما سازگاری ندارند. شستشوی موی با پاک کننده ای حاوی اسنشیال اویل درخت چای راهی عالی برای شستشوی تجمع مواد مضر و بازگشت مو به جلال قبل از تابستان است.

اسنشیال اویل درخت چای همچنین برای خراش های جزئی هنگام کار بسیار مناسب است. این خاصیت پاک کنندگی دارد که آن را به گزینه ای بزرگ برای بزرگترین اندام شما یعنی پوست تبدیل می کند.

همچنین اسنشیال اویل درخت چای می‌تواند حشرات مزاحم در تابستان را از شما دور کند. تحقیق زیادی انجام شدند و نشان دادند که این اسانس بیشتر از DEET توانایی دفع حشرات را دارد. DEET یکی از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده‌ی دفع‌کننده‌های حشرات صنعتی است.

Sدر تابستان، خواه تشک یوگا خود را به ساحل ببرید و یا اینکه در خانه یوگا کرده و عرق کنید ، از اسنشیال اویل درخت چای برای تمیز کردن تشک خود استفاده کنید. دو قطره اسنشیال اویل درخت چای به سه چهارم فنجان آب اضافه کنید. برای افزایش قدرت تمیز کردن ، می توانید یک چهارم فنجان سرکه سفید نیز اضافه کنید. در یک بطری اسپری با هم مخلوط کنید و یک محلول تمیز کننده طبیعی را در اختیار داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره اسنشیال اویل درخت چای کلیک کنید.

5-بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان: اسنشیال اویل سیترونلا

انسان ها تنها موجوداتی نیستند که در تابستان بیرون از منزل تجمع می کنند. حشراتی مانند پشه ها نیز با تمام قدرت بیرون می آیند. از مدت ها قبل سیترونلا به عنوان یک اسانس عالی در مبارزه با حشرات در نظر گرفته می شود . اما فراتر از آن ، همچنین می تواند به عنوان یک ماده مرطوب کننده مغذی به روتین زیبایی پوست شما اضافه شود و همچنین می تواند به طراوت فضاهای داخلی کمک کند.سیترونلا می تواند برای پوست تحریک کننده باشد ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از استفاده موضعی تست پچ را انجام دهید.

6-اسنشیال اویل گریپ فروت

آخرین چیزی که می خواهید در تابستان با آن کنار بیایید نفخ است . اسنشیال اویل گریپ فروت می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند. چند قطره از اسنشیال اویل گریپ فروت  را در روغن حاملی مانند روغن نارگیل قرار داده و در محلی که احساس نفخ می کند ماساژ دهید.

چند میکس جذاب برای انتخاب بهترین اسنشیال اویل ها در تابستان

لایه بردار تابستانه با اسنشیال اویل لیمو

با یک اسکراب شبانه از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن جوجوبا را با 1 قاشق غذاخوری عسل ، 1 قاشق غذاخوری آب لیمو ، ⅓ فنجان شکر دانه ریز و 4 قطره اسنشیال اویل لیمو مخلوط کنید. اسکراب را به آرامی به صورت خود بمالید و حدود 1 دقیقه با حرکت دورانی ماساژ دهید. بشویید و سپس مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک آبرسان صورت با اسنشیال اویل Helichrysum:

¼ فنجان ژل آلوئه ورا ، 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و 3 قطره اسنشیال اویل Helichrysum را مخلوط کنید. حداقل 10 دقیقه به صورت خود بمالید وروی صورت را با آن بپوشانید تا بیشترین رطوبت را داشته باشد. بشویید و درخشش صورت خود را حس کنید!

بالم بدن با اسنشیال اویل های گل شمعدانی و گریپ فروت :

قرار گرفتن در معرض آفتاب حتی در صورت جلوگیری از آفتاب سوختگی می تواند به پوست شما آسیب برساند. 3 قطره از هر کدام از اسنشیال اویل های گیاه شمعدانی و گریپ فروت را به کره بدن مورد علاقه خود اضافه کنید و برای دوز مناسب آبرسانی به پوست خود بمالید.

ضدعفونی کردن با اسنشیال اویل های سیترونلا ، علف لیمو و لیمو سنگیو نعناع :

در یک بطری 8 اونسی ، از هر کدام از اسنشیال اویل های علف لیمو و سیترونلا 10  قطره ، به علاوه 5 قطره از هر کدام از اسنشیال اویل های لیمو سنگی و نعناع را ترکیب کنید. بطری را از بالا با آب پر کنید ، مبلمان را اسپری کنید و سپس آن را پاک کنید.

ماساژ پس از پیاده روی با اکالیپتوس و نعناع فلفلی:

بعد از گشت و گذار در طبیعت با دوستان خود ، عضلات خسته را با این روغن ها ماساژ داده و آرام کنید. 4 قطره اسنشیال اویل اکالیپتوس و 4 قطره از اسنشیال اویل نعناع فلفلی در ده سی سی روغن جوجوبا ترکیب کنید و روی ناحیه مورد نظر ماساژ دهید.

بالم آفتاب سوختگی با اسنشیال اویل اسطخدوس :

چند قطره اسنشیال اویل اسطخدوس را با آب و سرکه سیب مخلوط کرده و در یک بطری اسپری قرار دهید تا در مقابل آفتاب سوختگی و التهاب پوست در امان باشید.

اسپری دفع حشرات با اسنشیال اویل های سیترونلا و درخت چای:

پنج قطره از هر یک از اسنشیال اویل های درخت چای و سیترونلا رو در 30 سی سی آب مقطر ریخته و اسپری کنید .حتما قبل از اسپری خوب ترکیب را مخلوط کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *